Archive for Հունիսի, 2012

Բովանդակություն (Թիվ 2012-2)

0
15/06/2012

«ՎԷՄ»-ի 2012 տարվան թիւ 2(38)-ի բովանդակություն (ապրիլ-հունիս 2012)

Read more - Ամբողջը →

2015 թվականը շրջանցելու փորձեր

0
15/06/2012

Արդեն մեկ տարի է անցել «Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառումները համակարգող պետական հանձնաժողով ստեղծելու մասին» ՀՀ նախագահի 2011 թ. ապրիլի 23-ի հրամանագրից և 2011 թ. մայիսի 30-ին կայացած առաջին նիստից, սակայն Մեծ եղեռնի 100 ամյակը նրա հետևանքների հաղթահարման իրավաքաղաքական գործընթացի սկիզբը դարձնելու առաջարկները մինչ օրս շարունակում են մնալ իբրև «ձայն բարբառոյ յանապատի»։

Read more - Ամբողջը →

Հայոց Ցեղասպանության Հետևանքների Հաղթահարման Հիմնախնդիրները

0
15/06/2012

Հայ ժողովուրդը արդեն մի քանի տասնամյակ պայքարում է Հայոց ցեղասպանության ճանաչման, դատապարտման և նրա հետևանքների հաղթահարման համար: Այդ ժամանակամիջոցում ծավալված աշխատանքների արդյունքները հիմնականում դրսևորվել են տարμեր երկրների խորհրդարանների կամ միջազգային կազմակերպությունների կողմից Հայոց ցեղասպանության վերաμերյալ μանաձևերի ընդունման տեսքով…

Read more - Ամբողջը →

Սոցիալիզմի Վերաձեւաւորման հեռանկարները

Այս խորագրով ֆրանսական “Philosophie” ամսաթերթի 2010 թուականի Փետրուար ամսուայ համարը1 ընթերցողին կը հրամցնէր եւրոպական Ձախի հանրածանօթ կարգ մը մտաւորականներու վերլուծումը՝ սոցիալ-դեմոկրատիայի տարածաշրջանային մասշտապով տագնապին մասին, որուն ամենացայտուն փաստը ոչ միայն սոցիալ-դեմոկրատ կուսակցութիւններու ընտրական իրերայաջորդ ձախողութիւններն են, այլ, մանաւանդ, նոյն այդ կուսակցութիւններու հեռացումը իրենց գաղափարախօսական ակունքներէն՝ 1980ական թուականներու աւարտին եւ լիμերալ ու նէօլիμերալ տնտեսական քաղաքականութիւններու գործադիր, պաշտպան ու ջատագով ըլլալը…

Read more - Ամբողջը →

Այսպես Կոչված Աղվանքի Սահմանների, Տարածքի և Գավառաբաժանման Շուրջ

Այսպես կոչված Աղվանքն իբրև ադրբեջանցիների նախահայրերի կողմից ստեղծված պետություն ներկայացնելու ադրբեջանական պատմաբանների համառ փորձերը մեզ ստիպեցին անդրադառնալ Կուրի ձախափնյակում ծնունդ առած այդ թագավորության էթնիկ և քաղաքական պատմության մի քանի հարցերի, որոնք, մեր կարծիքով, որոշակի հետաքրքրություն են ներկայացնում ոչ միայն կովկասագիտության, այլև հայագիտության համար…

Read more - Ամբողջը →

Հակոբ Պարոնյանի Բարոյագիտության Պատմականությունը

0
15/06/2012

Մեր նախորդ հրապարակումներում («Վեմ», 2009, N 2 և 2010, N 4) ներկայացրել ենք Հակոբ Պարոնյանի ստեղծագործության հետազոտման մեթոդաբանական ուրվագիծը և համեմատական քննությամբ բացահայտել ենք «Ազգային ջոջերի» իմաստասիրական հենքը: Սակայն հունական անտիկ իմաստասիրությունից ու գեղարվեստական մշակույթից և հատկապես` Պլուտարքոսի երկերից հայ երգիծաμանի յուրացրած բարոյագիտական հարցադրումների հետազոտությունը առավել ամբողջական դարձնելու նպատակով ներկայացնենք նաև այդ ուսումնառության արտահայտությունը Պարոնյանի դրամատիկական երկերում…

Read more - Ամբողջը →

Կարսը Որպես Վիպական Տարածութուն

0
15/06/2012

Հունական ռոմանսների քննությունը Միխայիլ Բախտինին հիմք է տվել մտածելու, որ տարածության ընտրությունը ամենևին էլ չի պայմանավորում գործողությունների պատճառականությունը, և այն, ինչ տեղի է ունենում Բաբելոնում, հանգիստ կարող էր տեղի ունենալ նաև Եգիպտոսում կամ Բյուզանդիայում…

Read more - Ամբողջը →

17-18-րդ Դարերի Հունգարահայ Բարբառը

1
15/06/2012

Հայ-հունգարական առնչությունները դարերի պատմություն ունեն։ Հունգարիայում (ուշ միջնադարյան հայերենում՝ Մաճառստան, Մաջար) հայերի հայտնվելու մասին հիշատակներ, այդ թվում՝ հունգարական աղբյուրներում, հանդիպում են դեռևս 10-11-րդ դարերից՝ Կեյզա դուքսի (972-995), Ստեփանոս Սուրբ թագավորի (997-1038) ժամանակներից։ Իբրև գաղթականներ հայերը Հունգարիայում մեծ արտոնություններ են ստացել Լադիսլավ Դ թագավորի օրոք (13-րդ դ.)…

Read more - Ամբողջը →

Թաներ Աքչամի «Ամոթալի Արարք» աշխատությունը

Արդեն շուրջ մեկ դար Թուրքիան շարունակում է հսկայական քաղաքական ուժ և կապիտալ ներդնել Հայոց ցեղասպանության միջազգային ճանաչմանը խոչընդոտելու համար: Սակայն որքան էլ հզոր լինի թուրքական ժխտողականությունը, որը միջազգային ասպարեզում իրավամբ բնութագրվում է որպես “Turkish denial syndrome” կամ “an industry of denial”, ակնհայտ է, որ հայ ժողովրդի պատմության՝ …

Read more - Ամբողջը →

Ավագ Պետրոսյան. Դիմանկարի Նրբագծեր

0
15/06/2012

Ճիշտ 100 տարի առաջ՝ 1912 թ. օգոստոսի 4-ին, Ալեքսանդրապոլի (ներկայումս՝ Գյումրի) քաղաքային տան հանդիսասրահում առաջին անգամ ներկայացվում էր Ա.Տիգրանյանի «Անուշ» օպերան: Սարոյի դերերգի կատարման համար Թիֆլիսից հրավիրվել էր Շարա Տալյանը: Այդ օրը դժվար թե ներկաներից որևէ մեկը պատկերացներ, թե օպերայի հեղինակ Արմեն Տիգրանյանի ղեկավարությամբ մի խումբ սիրող երգիչներ մեծ կյանքի ուղեգիր են տալիս մի ստեղծագործության, որը տարիներ անց դառնալու էր հայ երաժշտական թատրոնի զարդերից մեկը…

Read more - Ամբողջը →