ՍԵՅՐԱՆ ԽԱԹԼԱՄԱՋՅԱՆ. նկարիչը, մարդը, քաղաքացին — 2009-2

Մարինա Գ. Ստեփանյան
Սարյանից հետո արվեստի ասպարեզ մտած գեղանկարչության զարգացումն ուղղորդել նրա կողմից նախանշված միակ ճշմարիտ ճանապարհով: Միակ, որովհետեւ Սարյանը ազգի մարմնի կենդանի մասն էր ու խորությամբ զգում էր ազգային մշակույթի զարգաման առանձնահատկությունները, որոնք պայմանավորված էին մեր պատմությամբ, աշխարհագրությամբ եւ լիովին համապատասխան էին ազգային բնավորությանը բնորոշ առողջ բնազդներն ու ռացիոնալ մտածողությանը:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։